torstai 24. tammikuuta 2013

Pakollinen must have ybah tärkeä esittelypostaus!!

Aattelin, että kaikessa salaperäisyydessäni voisin kertoa itsestäni jotain pientä kivaa, hassun hauskaa:

-Nimi kirjaimet on T.L synnyin jonkun vuoden maaliskuussa 30 päivä.
-Olen toivoton romantikko, saan hellyydenkipeyskohtauksia (ei varmana ole yhdyssana, mutta päätänpä silti väittää niin), suudella ja pitää kädestä. Silti yltiöromanttiset asiat ovat ällöttäviä, kuinka tämä yhtälö toimii? "Hyvin toimii", sanoo jääkäri L

-Olen inttileski. Aamuja ei ole enää kovin paljon ennen reserviä, 55 jos tarkkoja ollaan.

-Olen harrastanut partiota kohta kymmenen vuotta.

-Pidän puhumisesta ja joissain tilanteissa se on ongelma. En osaa olla ihmisten kanssa, jotka ovat ujoja/hiljaisia/eivät vain pidä puhumisesta.

-Tykkään olla omituinen ja persoonallinen. Rakastan solmuvärjättyjä juttusia.

-Pelkään pimeää ja ranteet ällöttävät minua.

-Nauran paljon ja itken paljon.

-Tykkään elämästä, mutta aika ajoin en vihaa mitään niin paljon kuin maailmaa.

-Minulla on sisko,veli,kaksi siskopuolta,velipuoli,isäpuoli,äite ja isä.

-Opiskelen taidelukiossa, koska pidän "oudoista" ihmisistä. En siksi, että olisin erityisen taiteellinen.

-Minua pidetään yleensä hulluna, koska toivon jonain päivänä itsekin astuvani armeijan "harmaisiin". Tavoitteena olisi astua palvelukseen sitten, kun lukio on suoritettu. Tämä on eräänlainen projekti itselleni, haluan osoittaa, että voin pärjätä siellä. Ja totta munassa ajelen hiukseni, enkä vaadi mitään erikoisvapauksia, mitä se sellainen meininki on?

-Rakastan toista harrastustani Taekwondoa yli kaiken. Enemmän oikeastaan sitä ihanaa, hikistä ja vastaanottavaa ilmapiiriä, mikä treenipaikassani on. Treeniperhettä ja valmentajiakin. Seuraa tiivistelmä: kaikkea!

-Kaverit ja ystävät on mulle tärkeitä. Kun asuu yksin, oppii arvostamaan saamaansa tukea, iloja ja suruja, joita kavereitten kanssa saa jakaa.

-Purkkimaissi on parasta.

näihin kuviin ja tunnelmiin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti